ROK 2023
Prace remontowe i wykończeniowe – remont dwóch łazienek uczniowskich z poszerzeniem otworów drzwiowych.
Termin wykonania: 30 VIII 2024 r.
Termin przesyłania ofert: 16 IV 2024r.
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Prace remontowe i wykończeniowe – zabudowa drzwi, instalacja źródełka, montaż opraw oświetleniowych na hali sportowej, ochrona ścian narożnikiem
Termin wykonania: 22 III 2024 r.
Termin przesyłania ofert: 7 III 2024r
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Zaproszenie do składania ofert na dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 175 im. Heleny Marusarzówny w Warszawie
Szczegóły zapytania ofertowego na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej znajdują się na dole strony w plikach do pobrania.
Oferty należy składać do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 175 w Warszawie osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub w formie zeskanowanych dokumentów na adres e-mail sekretariat@sp175.pl do dnia 15.12.2023 do godziny 15:00.
Informacji udziela p. Alicja Wujkowska tel. 22 822-20-05 wew. 106, e-mail obiadysp175@gmail.com
Prace remontowe – poszerzenie otworów wjazdowych dla osób niepełnosprawnych wraz z dostosowaniem wejść
Termin wykonania: 27-29 XII 2023 r.
Termin przesyłania ofert: 20 XI 2023r
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Prace remontowe – wymiana podłogi w sali lekcyjnej
Termin wykonania: 27-29 XII 2023 r.
Termin przesyłania ofert: 20 XI 2023r
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Naprawa i konserwacja nawierzchni boisk i placu zabaw
Termin wykonania: IX 2023 r.
Termin przesyłania ofert: 5 IX 2023r
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy
p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Remont i malowanie elewacji przy wejściu do głównego budynku szkoły.
Termin wykonania: VIII 2023 r.
Termin przesyłania ofert: 13 VIII 2023 r.
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy
p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Remont i malowanie czterech sal lekcyjnych
Termin wykonania: VII-VIII 2023 r.
Termin przesyłania ofert: 27 VI 2023 r.
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy
p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Remont i malowanie pomieszczeń kuchennych, wymiana posadzki i stolarki drzwiowej.
Termin wykonania: 15 VII- 16 VIII 2023r
Termin składania ofert: do 16 VI 2023r
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy
p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Prace remontowe – montaż ścian wygłuszających w gabinecie pedagogów.
Termin wykonania: VII – VIII 2023r.
Termin przesyłania ofert: 31 V 2023 r.
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy
p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Remont instalacji ciepłowniczej – wymiana rur i przyłączy na odcinku ok. 80 m w głównym budynku szkoły.
Termin wykonania: VII – VIII 2023 r.
Termin przesyłania ofert: 16 V 2023 r.
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy
p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl
Obróbki blacharskie i remont dachu na starej części szkoły.
Termin wykonania: V – VII 2023 r.
Termin przesyłania ofert: 31 III 2023 r.
Szczegółowych informacji udziela kierownik gospodarczy
p. Marcin Wierzyński, tel. 22 824-02-71; e-mail: kierownik@sp175.pl